Nu så är stallet fullt

Japp sagt å gjort så kom det fyra stycken nya hästar hit i går .. Så det va ett jäkla sjå å få ihop dom två boxarna deras dörrar å sen en karl jävel rent ut sagt som  inte kan hålle ett jävla dyft om vad han står å lovar dyrt å heligt så ja va tvungen att ringa in min Underbara bror som kom å hjälpte mig så han spika å ja såga .. gick smidigt .. men men inte enligt han he he nä då stackarn va hungrig så då får man väl ha överseende med sånt ..
Nina va urgullig å hjälpte mig att ställa in allt å städa undan ¨å fixade å hade sig .. TACK SNÄLLA FÖR HJÄLPEN :-)
Så i natt vid halv två kom dom två sista pållarna så vid två kom ja in å kunde gå å lägga mig .. Men lik förbannat så kunde ja inte somna .. Låg å funtade på allt å ingenting typ
Alltid så är svin trött men kan inte sova
I dag så va det ihop släppet å det blev lite spring men inte något bråk i alla fall .. himlans skönt det .. Min går ju med fasta brodd så tur att han inte sparkas i alla fall . Han hade fullt sjå med att kolla vart han hade Billy som bara sket totalt i allt .. he he diggar han alltså Det bekom han inte att han fick fyra nya vänner bara han fick sin mat :-)
NEj nu ska ja gå å vila lite för det blev inte många timmar i natt precis
Baj baj bilder å uppdatering om stall kommer

Kommentarer
Postat av: mamma

haha Har du inte lärt dig något på den här tiden??

Du vet ju hur han är. Kunde du ju ha räknat ut.

Hur blir det med jobbet då??

hade sömntuta

2008-12-01 @ 15:45:52
Postat av: Katarina

vad kul att du får lite sällskap i stallet.

Är riktigt nyfiken på o se hur det har utvecklas!

Var ju super mysigt när vi var där o de lär ju bara bli bättre med dina planer :)



Hoppas vi ses snart igen1

Kram

2008-12-01 @ 18:21:18
URL: http://www.freewebs.com/amstaff-gaia

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0