Jobb, lucia , ett års Kalas

Hmm ja det har varit ganska mycket det senaste ... My har lussat på sitt dagis å vi va å kollade såååå duktiga va dom å Fille å Steve fick följa me dom me .. Sjöng sååå fint .. fick inget bra kort på My när hon stod å sjöng för vi va på fel sida ..TYPISKT men lite små glimtar fick ja allt :-)
Felix tyckte om när dom sjöng å han satt å gunga med .. he he så mysigt å se dom

Sen så har vi haft Ett år kalas för Lille Felix .. tack alla som kom å fille bus gillade lätt sina saker han fick ..
Sen så fick han äta tårta alldeles själv å det va JÄTTE gott å jätte skoj .. har bilder på han men min dator är så seg så ja kan inte lägga upp dom .. Min kära bror måste få komma å kolla på vad som är galet ;-)

Hmm ja va har annars hänt ,, Inte så där mycket tror ja .. varit det vardagliga så som stall å  jobbat lite å just nu har ja lite ledigt .. har lite som ja ska sy tills den 6 januari men det har ja tänkt att ta i mellan dagarna typ ..

Så nu återstår julstädandet å pynta lite till .. har satt i gå¨ng lite här hemma så nu har ja äntligen fått upp mina jul gardiner i vardags rummet  :-) blir fint men ja hade velat haft dom längre .. dom är lite korta   *mutter*
Så ja har faktiskt putsat insidan på fönstrena me ..
 I dag kommer lille Fille hem .. ska bli skönt å få gosa med han
Fan dom ringde från bvc i dag å jag hade HELT glömt bort att bägge barna skulle till läkaren i går .. så dumt så dumt .. men men fick en ny tid nu så den ska jag INTE glömma LOVAR '
Måste bara ställa en fråga .. varför ska alla sånna människor vara så jävla glada i att ta in psykolog så fort det är något .. eller ja just bara för att .. Dom tyckte att My behöver en bara för att hon är sen i sitt språk ....... Men va fan kan dom göra .. ahhh usch nja jag är ingen fan av dom kan ja ju ärligt säga .. förvränga allt å ja en massa .. så hon på bvc fattade nog att jag vatt sur på henne för hon kontaktat talpedagogen å pratat med henne om en psykolog .........ahhhhhhhhhh jobbiga människa usch .. det räcker gott å väl att jag har tagit in talpedagog å det nu .. vill ju inte pressa skiten ur henne .. det skulle hon ju verkligen må bättre av menar ja ..

Hmm ja ja hon fattade i alla fall att jag inte tyckte att vi behövde en ..
Sen har vi julklapps handlen som återstår lite .. har köpt en hel del men lite är det kvar allt
Ja nej nu har ni fått en liten uppdate så nu ska ja fortsätta här i stöket .. tills det blir skinande rent :-)
Baj baj å ha det underbart
Å du vännen TÄNKER på dig ..Finns här när som .. Pöss


Kommentarer
Postat av: monixx

Nämen! Det var ju på tiiden! ;-)hehe

2008-12-17 @ 12:50:19
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack.. puzz

2008-12-17 @ 19:18:23

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0