Ja Jule stök å ensamhet

Usch ja .. har farit runt som en skollad loska i dag överallt känns det som ..
Skulle ju ha tagit svängen förbi mina Filipinskor men ja hann inte riktigt det ;-)
Men men nu är allt färdigt i alla fall har ett paket å slå in men det får fan vänta tills i morgon .. så just nu sitter ja här å glor i tomma intet å undrar på vad ja glömt .. känns som ja glömt något viktigt ........*funtar* ja ja det ger sig väl där när man står dår .. usch ja hemskt sånt dära
Va in till jkpg i dag med frida å det va himla mysigt .. visst massa folk men det va himmla skoj å få umgås lite med henne .. Det har ju inte blivit så mycket nu den sista tiden
Å så nu mitt uppe i allt så har ja blivit FÖRSKYLD ... hata hata hata å så sitter ja här utan mina barn å tycker synd om mig själv å är ALLDELES ensam .. VIll ha hem dom NUUUUUU men får inte det förrän i morgon förmiddag ...suck ..
Pratade med my innan å hon va alldeles till sig för hon hade fått sketa mycket saker som hon sa .. he he hon är för mysig den
Ska bli himla roligt å se vad hon och Fille tycker om sina juleklappar ..
Hittat ganska roliga saker som ja vet dom vill ha .. Eller ja i alla fall my ..
I morgon blir det mys hos brodern min hela dagen å hela kvällen .. vi ska sussa över där å det ska bli skönt ..

Nej nu ska ja gå å se om ja kan få lite sömn .. men men en riktigt God Jul till er alla från oss alla :-)
Kramen kram

Kommentarer
Postat av: Maddis

God jul på er och ha en underbar dag

Å helt ensam är du aldig ;)



Många kramar från de galna Värmlänningarna

2008-12-24 @ 10:58:57
URL: http://maddizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0