ja dagen !?!

Ja dagen har typ bestått av att städa å sätta upp gardiner .. å det har ja lyckats bra med tycker ja ju .. Himlans mysigt det blir med lite andra gardiner .. Synd bara att man har hundar å barn som stökar ner så himlans fort .. Det va inte lång stund det fick vara fint   men men nu är ju grunden städad så nu är det bara toan eller de bägge kvar å så ska ja ge mig på mitt tvätt berg .. Fan jag hatar verkligen att tvätta å mitt uppe på det så har ja en maskin som inte vill alls i bland så tyvärr så har ju högen vuxit men nu jävlar ska maskinen få gå  om ja så ska sparka i gång han i mellan åt så ska han .. Vill itne ha massa tvätt liggandes .. vill komma till den punkten så  man tvättar typ en maskin varanann dag .. Hade varit gott.
Men visst barnen skitar ju ner en hel del me ju tyvärr men men smällar man får ta när man har barn :-) :-)
Nu ska ja gå ut till mina pållar små å fixa iordning dom för natten .. gosa lite med de bägge ska ja me .. det är ju bara sååååååå mysigt å få en go häst mule i nacken som man får av bojjan .. Gos till fulla max med han kan jag lova
Baj baj ..å Kram allesammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0