Huja

Fattar inte varför ja inte kan sova nu för .. gick å la mig vid elva igår kväll .. varit i gång hela dagen från morgon till kväll .. å lik förbannat så kunde ja itne somna å när ja väl gjorde det så vaknar man femtio gånger för att man antingen drömmer eller är pisse nödig .. BLIR SÅÅÅ ARGGGG

He he he men ja hade en himlans rolig dröm i natt
Jag förlöste Ninas flicka här hemma hos mig å fick leka barnmorska :-) :-) ha ha va ja flinade när ja vaknade .. Hon hade varit hos mig å så började hon å blöda å fick kryst värkar på en gång å det gick fort som bara hundan å inte hade människan ont heller .. så ja hade mina små urgulliga  kläder som ja hade till My när hon va liten som ja kunde ta på flicke barnet .. en sån sjuk dröm verkligen å ja hoppas inte ja får uppleva den heller ..
Å  i dag på morgonen så fick ja släppa ut alla pållarna för Tjejen hade blivit sjuker ... usch ja måste verkligen ha varit stressigt allt för dom så nu har la allt släppt kanske ..
Himlans roligt att få sällskap i stallet i alla fall Å till helgen så kanske vi tom får bra lyse i stallet Min underbara far ska komma å hjälpa mig med inkopplandet m,m .. ska bli så skönt .. sen är det ju bara massa annat som ska fixas men men det ger sig med tiden .. allt kan ju faktiskt inte hända på en gång .. Men lite kan man ju försöka fixa så fort som möjligt .. He he hade ja fått som ja velat så hade stallet varit klart vid detta laget  :-) Ni vet ju hur ja är .. kan INTE vänta på nånting
Men men nu ska ja fortsätta att jobba lite så ja kan åka till mor å låna hennes maskin lite .. mendet blir nog i morgon då ja inte har så brått med detta för det ska inte vara klart förrän på Måndag morgon .. Ganska gott det ..
Nej nu ska ja gå Kram å hej allesammans .. Å du Monica Grattis i förskott ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0