Hmm ja .. dagen har varit

ganska lugn . Jag har bara i stort sett städat hela dagen .. hela mitt kök är rent i alla fall från topp till tå .. Stora rummet gjorde jag i går så det är färdigt å¨toan oxå .. sp nu har ja bara tvätt rummet å mitt sov rum sen blir det till att ta en hel dag till mys rum å sotera ut MASSA leksaker för så som det är just nu så leker hon fasen inte ens med hälften
Lite onödigt så ja ska gömma undan en hel del å ta fram senare kanske
Har varit ute i stallet en sväng å donat å lilla billy fick gå å strosa lite i stallet .. ha ha han tycker det är skita skoj å loppan vill sätta i gång han till att leka å det vill ju inte han riktigt så han blir sÅÅÅÅ sur he he .. så söta är dom ..
Kan inte göra annat än att flina åt dom
Bojjan fick sig en avborstning i dag av Ninis å det gillade nog både hon å han .. Sen har Steve varit här å hämtat Felix å Morfar varit å hämtat mymy så nu sitter ja här å bara tar det lugnt å är så in i helvetes öl sugen så ja har gooooo lust att gå ut å parta lite men ingen annan är på .. SUCK
Nu är ju klockan visserligen ganska mycket men det har man ju gjort förr .. börjat dricka väldigt sent har nog fan blivit min vana nu för vi har alltid lyckats passa in det så att ja alltid kommer sist till festen .. ha ha ha ..
ja ja blir la en film kanske eller  ja tvn .. har nog inte nån bra film hemma som ja kan glo på
skulle ju bett min bror ta med sig några men glömde ju det
Tack nina i dag för sällskapet nu i kväll va mysigt ..
I morgon blir det till att rida om han inte är halt .. han hade fått sig en spark men han är inte svullen eller så så ja får la se bara avskavt skinn typ
Nej nu väntar duschen sen tvn ..
Kramen baj baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0