He he

ja i dag vaknade jag över att jag hade en över energisk dotter som började så här ....
- mamma
- Ja va är det ??
-Är det morgon nu ??
-Ja det är det
-aha då är det BARA  julafton om två dagar skrek hon å alldeles sketa glad .
- Ja det är det men ta det lugnt nu
Hon ska ju få åka till steve å fira jul där nu innan julafton för dom firar dagen innan så alla kan vara med .


Då sprang hon ut i köket å började städa undan sin koja som hon byggde där igår .. he he YBEr snabbt
så hon har verkligen fått tomte nojja

Nu i dag ska ja å exet åka in å handla lite fina kläder till dom som dom ska ha på sig på Jul
Jag va å tittade på lite kläder till my å hittade så mycket söta saker .. finns ju sååå  mycket gulligt
Fanns himla söta till felix me .. vill ju ha allt .. älskar kläder till dom små ..
och till mig me men det är ju bara såååå dyrt ..
nej  nu ska ja släppa ut pållarna å gå å göra mig iordning
ska ju slå in min vänskap i ett paket å skicka norr över .. he he he
ha ha ja ja nej nu ska ja gå .. baj baj å tomte kram till er alla

Kommentarer
Postat av: Jenny

Förväntar mej paket snart då ;-) Kyss

2008-12-22 @ 23:23:18
URL: http://stridsgudinnan.blogg.se/
Postat av: Maddis

Härlig dotter... hon vet vad som är viktigt, i hennes värld i alla fall... nedräkningen...



Hoppas ni får en underbar God Jul

Kramizz

2008-12-23 @ 13:30:26
URL: http://maddizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0