USCH ...!

Mmmm håller troligtvis på att bli dunder förkyld känner jag . inget vidare trevligt .
Nu när kl har blivit över tio så ska jag krypa ner i sängen tänkte jag å somna gott å hoppas på att jag vaknar frisk å pigg.. Drömma går ju men jag tror ju inte det .
I morgon så väntar jag ett trevligt telesamtal . Något/någon har fastnat lite i mitt huvud . Kanske bäst att släppa eller ja . vet inte riktigt .

Mycket som händer fast ändå inte .. mycket motgångar men ändå mycket framgångar .. eller ja kanske inte så många men dom känns stora . Den största mot gången kan jag inte göra något åt men det känns verkligen men jag kommer ta igen allt bara så du vet det 
Jag älskar dig av hela mitt hjärta å vill ha dig här hos mig . Hoppet är det sista som jag ger upp .. En dag kanske du bor här hos mig . =) ingen skulle vara lyckligare än jag då !!!! Glöm inte .....
Du är så underbar som bara du kan vara . Älskar dig min Son

Min darla Katta har åkt hem efter en vistelse här ner i smålandia .. saknar dig som fan vännen å tänker på dig hela tiden . Hoppas det inte är allt för jobbigt för dig . Önskar jag kunde vara där å stötta dig . Tyvärr är det ju dessa milen som gör det sååå svårt . Men jag hade mycket trevligt när du va här nere Så skönt att kunna prata med dig irl å inte via en kass teckning i telen
Love you gumman
nej nu ska ja bädda ner mig å tycka synd om mig själv lite .. hatar att vara sjuk .
Kram på er !! bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0