Oj oj oj ..... såå fucking nice =)=)=)

Ja det kan man säga att helgen minst sagt har varit . Helt underbart .
Varit i göteborg för å tävla i biljard .. Det gick inte så bra för mig för att jag vatt såååå skitans  nervös . Så jobbigt va det men hade jag varit i normal form så hade ja slått bägge två som jag mötte . Så sjukt att det kan påverka en så graciöst så man inte kan göra en boll jävel .
Ha ha ja ja hoppas det blir bättre nästa gång =)
Jag hade i alla fall super trevligt sällskap Så efter jag hade kört hem bilen till hotellet så tog jag mig en välförtjänt öl. Vi satt på rummet å tjötade en stund å sen gick vi ner till baren å sen fortsatte vi in till Kviles där vi spelade lite biljard igen ha ha då kunde jag minsann spela å med ställ kö dessutom =/ Efter det så mötte vi Bjelke å hans tjej på Halta Lotta å hade väldigt trevligt där , Vi stannade inte så hejdlöst länge då Ozzy skulle upp å spela igen på morgonen . Dock inte svin tidigt men kunde ju inte supa till det så hejdlöst ändå .
Detta va en helg som jag sent kommer att glömma . Många skratt å mycket mys blev det =)
Kom hem till en jätte fin lägenhet som Rickard hade hand om . Han va hundvakt å så fick jag världens finaste välkommande hem . En flaska glögg mandlar russin å peppar kakor =)=)=) hur snällt å rart är inte det !!!
Tack snälla för hjälpen

Så nu blir det att träna som en gris i den mån jag kan för snart bär det kanske i väg igen till Malmö för å tävla igen .. fick lite blodad tand även att det gick krap så .. fan jag vet ju att ja kan om ja bara kommer förbi den dära gränsen för å inte vara skit nervös . Nu har jag ju varit ute på en så nästa borde jag ju inte vara sååå nervös för =) ja ja övning ger färdighet .
Å kanon sällskap oxå . Men innan dess så ska jag fixa en tröja som inte är typ jätte stor å min väska där ja har köerna i ska ja fixa till lite . =)=)
Nu ska jag gå å drömma sött .. natt natt på er
Å tack Frida för ett par hel schyssta naglar =)=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0