Huuja

Ja det kan man väl ganska lugnt säga .. Har varit lite mycket nu det sista men nu kanske det kan lugna ner sig hoppas ja å ja kan ju sluta med att ha sådan otur hela tiden
Kamremmen gick på min bil en dag efter ja fått igenom den på besiktningen .. hur surt är inte det ..
Så det va ju bara att sätta sig på blocket å leta leta leta bil i all förtvivlan och jag måste faktiskt erkänna att jag hade riktig tur denna gången tror jag .
Hittade en Citroen Xantia som jag hade innan för 2500:- inte ful inte rostig inte sönder så sätt som min andra va .. Denna skäms man inte att åka i om man säger så .. Visst det är ju inet volvo men men ja nöjer mig lätt med denna =)
Så det jag har kvar att göra nu är att byta två hjulllager å sen är det nog någon krängningshämmare eller dylikt som måste bytas me .
Sen så ska ja byta kamrem på den oxå men vi har kollat på den å far min tyckte inte det behövdes nu
så jag håller tummar å tår att den inte går sönder för mig vill inte ha sån otur igen

Men Men Lite tur hade jag ju dock för att dagen innan min gamla bil gick sönder så hade jag åkt 30 mil med den å den funkat hur bra som helst .. Sån MEGA tur att den inte gick sönder då .. tack å bock

På utställningen gick det skita bra
Han blev bästa Unghunds Hane med ck å fjärde bästa hane Så jag vatt super super nöjd ..
Nästa utställning blir det nu i juni i Jänköping å då kommer Katta å Sandra ner å ska ställa å bo hos mog .. Ända från fredag till Tisdag .. ska bli sjukt kul å ha dom här =)

I morgon så ska vi ha kalas för My Jag å mamma å pappa firade henne lite på sin födelsedag men alla kunde inte den helgen där så vi fick skjuta lite på det .
Sen så ska hon till steve å ja har barn ledig helg så undra va man ska hitta på .
nej nu ska ja dricka upp mitt kaffe å sen ska ja gå ut å klippa gräset tänkte ja mig ..

Kram kram på er alla å bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0