I stearin ljusets sken

mm här sitter jag å ska blogga med ett underbart ljus sken brevid vid mig det är uppfyllt i hela rummet <3

Mina senaste dagar har jag själsligt mått så underbart bra . .. så jävla skönt rent ut sagt

Längesen nån fick mig att må såå bra !!!  Det glädjer mig verkligen
Brolle har varit ute å fått springa löst nu he he fått sin egna uppskottade plan .. Så han har njutit i allra högsta grad han oxå. Raceat som bara den å lekt med sina isklumpar som han febrilt letar efter. å sina pinnar som han inte vågar springa ut i den höga snön å hämta =) å på kvällen vågar han knappt vara ute då han är mörkrädd som bara den he he he fjanten 
Sen har han sprungit in inne å slängt sig framför kaminen =)=) den älskar han verkligen
Hmm annars så har det inte hänt så mycket . Har börjat få i mig frukost å det ni det är fan inte illa pinkat av en trä häst.
Ryggen är något bättre men ja går ju fortfarande på tabletter så ja ska ringa upp till läkaren å se vad dom kan göra åt detta för det funkar verkligen inte så som det är nu
I  morgon så ska vi till bror min å fira hans tjej som fyllde förra veckan
MMMM smöråstårta det är najs det
Just nu dessa två dagar har ja saknat hästarna såååå in i helvete . bara för att det varit sååå sjukt fint väder . Det får en verkigen att vilja snuffsa mule å borsta av dom vinterpälsen å ta sig en rid tur i strålande solsken å massa snö ta sig en race galopp i snön
JISSES my hart hurts
kanske blir att ja ska ut till en vän å kolla lite å se om ja inte ska börja rida lite. hade varit skönt bara få komma ut å lukta på hästa pålle.
Nej nu ska ja ta å krypa ner med min ömmande tand som ja fått ont i nu i kväll å mysa lite så gott det går .
Puss & kram




Kommentarer
Postat av: ewa

Vad skönt att du mår så bra =) det är du värd gumman. Hoppas ryggen blir bra snart med.

kram

2010-03-03 @ 23:03:28

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0