Hmm ja vad har hänt !?!

Inte direkt mycket kan ja ju påstå .
Just nu sitter ja faktiskt å äter en macka som typ aldig händer så här tidigt annars .. va sååå vrål hungrig så .. Men kanske början på en bättre vana än att bara bära sig på kaffe hela dagen .=)

Helgen har varit väldigt lugn
My har varit hos sin "far" å jag har mest umgåtts med en vän .
Dock saknade ja en här hemma så in i bäng . Skulle ha åkt ner till henne i lördags men precis efter jag hade gjort i ordning mig så kom jag på att jag har en obesiktad bil .. rööövvvven tänkte ja nog med . Ringde runt å kollade om det fanns någon ja kunde låna med dom va upptagna allesammans
Hade ju varit sjukt kul men det va la tur i oturen kanske . för i dag så har ja kanoners ont i ryggen
Har klarat mig två dagar utan värktabletter men nu va ja fan tvungen .. Usch vill att man kan göra något åt detta .. hatar att inte kunna känna att man kan göra vad som .. Sååå jobbigt

Nej nu tror jag att ja ska gå in å hoppa på en döing i sängen ..
men ha det underbart
Kram & Pöss // Beata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0