Bil å umgåtts

Japp för det mesta har jag försökt få iordning på min bil vilket resulterade i sju tvåor !!!! baahhhhaa
visserligen enkla tvåor för dom som kan men en handfallen tös som jag så vet ja inte vart ja ska börja då jag inte kan själv .. Måste ha någon som kan hjälpa mig vilket jag stör ihjäl mig på .. fan hur svårt kan det vara egentligen .. så dumt att min far är dålig men får nog lov å be om hans hjälp å bara tala om hur jag ska göra .
 går va ja å rikard å skruvade den spolarvätske behållaren och kom underfull med att det är mycket att ta bort på min bil innan vi ens kommer åt denna jävla behållare .. hmm ja ja får la skruva den å hoppas på att ja får dit det rätt igen .. Saken gör ju inte det bättre att jag bar fick en vecka på mig å fixa detta
Så nu efterlyser jag någon som kan hjälpa mig att svetsa en tröskel åt mig inte mycket men en bit
det vågar ja inte ge mig på själv .
Men ska byta spindelled själv tänkte jag försöka mig på ... hm kommer nog sväras m.m
Annars så håller jag på å packar för fullt .., ska till å flytta på torsdag å det är en hel del kvar innan allt är nerpackat ...
Men men får lägga bilen åt sidan tills flytten är färdig så får ja ta den nästa vecka ..
Är så sjukt sugen å åka i väg nu under påsk men men går inte ..
Sen ska ja nog köra lite fin fin bil i helgen kanske .. hoppas att allt går vägen så ja kan det
skulle vara skita skoj
Nej nu ska ja fortsätta i stöket här hemma med lite mat ..


puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0