Hu va dagarna går

Men men jag missnöjer inte ..

Denna helgen kommer bli så skoj ..

Förra veckan så opererades My å fått vara mycket stilla å försöka vara lugn när hon har brosan här hemma . Har Absolut inte varit lätt . Hon va ganska dålig å hade jätte ont dagarna efteråt Nu som först en vecka efter så börjar hon bli helt normal tycker jag. Varit lite hängig å dan ... Men det skönaste för både henne å mig är att hon slutat att snarka . Underbart skönt

I dag ska jag ut å klippa gräset .. är ju faktiskt fint väder ute =)=)
I morgon kommer uppfödaren till Troja . å jag håller tummarna för att Katta å Sandra kan komma i morgon
hoppas hoppas hoppas =)=)
Sen på Lördag så kommer Ewa ..roligt å ha allesammans här hos mig
nej nu blir det frukost å sen ut å fixa gräset
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0