My Sweet




Min söt har nu åkt tillbaka mitt hjärta gråter .... det skar verkligen när hon gnäggade i transporten när hon lämnade stallplan Hon ville inte alls gå in i transporten

Fan det blev ju sååå jävla dumt . Dom skulle skicka ett mess när dom åkte men det gjorde dom inte så när ja kom ut till stallet så va dom ju redan där . så jag fick stressa som fan å plocka ihop alla saker som hon skulle ha med sig .
fan jag fick inte borsta av henne eller något alls .. typ bara ta in henne å byta täcken å sen lasta henne . Givetvis så barna inte alls medgörliga å Teijo ville inte gå in ..
så tog ja henne å hon klev upp på lemmen på en gång å knallade in ..så ja hon litar ju på mig i alla fall
då började tårarna komma usch fan va jobbigt det va . Jag kommer aldrig mer hitta en sån underbar häst som hon är .
Jag hoppas bara innerligt att allt löser sig å ordnar upp sig så jag kan få hem henne igen för ägaren ville jätte gärna att hon skulle komma tillbaka till mig .. Det sa hon flera gånger
så jag hoppas verkligen att det blir så
Älskar dig hjärtat å saknar dig massor !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0