MMmmm ja nöjd



Japp japp jag är hel nöjd .. älskar den
finns ännu mer planer =)=)  Men vi får la se lite granna

sen har jag verkligen hittat min tattoo jag ska ha .. bara så klockren till mig ..antingen på utsidan av låret eller på vaden ... en betty bopp biatch sååå fin är den
kommer kanske en bild eller så får ni se sen när jag har gjort den sen nån gång he he ..

Hmm ja va har hänt annars .. jag har haft My hemma nästan hela vecka för hon är sååå himla dålig i magen så hon fått vara hemma .. Har tagit bort mjölken på henne å köpt laktos fri yoggi å så ..
Men i dag va det så illa igen
usch tycker så synd om henne
Så i morgon ska ja ringa till Läkaren igen så dom verkligen får kolla upp det . fick bara rekomendationer om att ta bort vissa produkter men ja vill veta så ja kan sätta mig in i det
Annars så har ja spenderat en tid med Jessica varit lugnt å soft annars
I går kom ett par kompisar hit å vi piercade oss
Vi bägge två vatt hel nöjda
En helt underbart skoj kväll.. dessa pojkar säger ja bara ha ha ha hel sköna I just love them

Sen i förrgår så hade jag ett mycket givande telesamtal . och jag hoppas verkligen att allt bara kan få vara lugnt å att vi kan komma överrens för barnas skull
tyckte verkligen det va skönt att vi kunde prata ut lite granna och vill gärna fortsätta på det spåret !
orka hålla på med massa bråk å skit å smutskastning .. kan vara så mycket trevligare

I morgon ska ja inte heller göra så mycket utan hämta Felix sen ska jag ut till Linuz å Nina en sväng å tjöta lite skit . Å ja jag har varit dålig på att åka dit ja .. men nu har jag faktiskt en bil som inte verkar dra så hejdlöst mycket soppa
å det gillar jag verkligen  till skillnad från volvon som drack massa bara man titta på den

Helgen blir myspys .... gosa massa med Felix å My


å måste bara säga att vi har änglavakt ... kom å körde i typ 30 km å körde in i en rondell å snurrade runt ett helt varv typ .. snooooor halt va det det va bara ren tur att det inte kom nån i rondellen .. sen hände det en gång till lika tur där .. tur att ja kör sakta å inte dundra på som vanligt =)
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0