I just love it !!!

Dagen i dag har ja faktiskt inta gjort så mycket .. plockat å städat lite .
I dag kom Fillebus å vi ska mysa hela kvällen läng . Tyvörr är han inte bra i sin mage så han hade fått vara hemma från dagis igår och i dag . Inget roligt men han är ju pigg i övrigt .
Hoppaas bara inte det är nån vinterkräk sjuka eller dylikt så ja håller tummarna

Nu i kväll ska jag bara mysa med mina små underbara .. alltså det är en fröjd å få hem felix .. Så mysigt är det så jag bara längtar tills vi ska börja köra med lite fler dagar

I morgon blir det en tripp til Stonelake å ta en kaffe med Ninis . . . har blivit väldigt dåligt med det tycker jag men det får vi bättra tycker jag
Fick mina byxor å tröjor i dag .. så jävla bra satt det . skit sköna å sen en stor mys tröja .. hade ju beställt innan men det fick jag skicka tillbaka då det va för smått å linnet va inte alls så snyggt som ja tyckte när ja beställde det .
Men nu så är jag hel nöjd !!

Sen tycker jag det är såååå tråkigt att jag inte kan få vara den jag är utan att det stör människor . Visst man kan tala om för en människa att man kanske inte ska göra så men inte på det sättet som detta kom ... vilket jag tror oxå hon har glömt hur det hela startade men jag tycker inte det är ok att man själv inte hör av sig bara för att jag kanske inte gör det så ofta som innan . Verkar som om du är avundsjuk på att jag hittat en vän som betyder massa för mig likväl som du har gjort . Jag har väl inte nekat dig när du umgåtts med dina vänner
Och det går liksom inte att misstolka det så fel så som du skrev till mig
Du gillar inte mitt sätt .. hurdan jag är å att jag hugger som en kobra muckar med alla ...Om jag nu gör detta å är så störig så förstår jag inte varför du har umgåtts med mig
Och jag glömmer inte mina vänner bara för att jag skaffar fler .....

Finns en del som betyder massor för mig å ni vet vilka ni är och är otroligt tacksam för det .. Synd bara att en del ska bli avis eller ja vad det nu är Jag har inte den blekaste aning
och visst jag kan hålla med dig om att en del jag skriver kan vara vulgärt m,m och Sorry .. it wont happend again
Men i bland kan jag inte hindra mig själv ..
Nej nu ska pussa lite på fille pille
Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0