Huuuja barna de barna =)=)

Mmm   mina underbara små liv .. trodde mig bestämt att ja skulle sluta röka nu efter nyår .. men icke jag klarar det fan inte .. att det ska vara så jävla svårt att kunna bestämma sig för att inte ta dessa jävla pinnar .. dom förstör ju mitt liv . varför lyssnade man inte när man började för .... mina barn har trätt som fan så mitt humör fixade inte alls de så det va bara att knata till kiosken å köpa sig en ask å lugna nerverna lite ...

Annars så har både Jul å nyår varit hel kanoners .. På nyårs afton va ja barnvakt åt min brors minsta å så hade ja med mig mina egna till Nina & Linuz å där blev vi bjudna på Potatis gratäng å fläskfile inlindad i bacon ... sjukt gott med en sallad till oxå med feta ost . Efter vi ätit så spelade vi lite kort å åt lite snacks med dipp
barna dom levde rövare men funkade bra
Å så vid elva tiden begav vi oss hemåt .. Väl hemma efter att nästan ha tagit en älg på vägen så la ja Mischelle å Felix dom va verkligen jätte trötta så dom somnade på fläcken
sedan satt ja å My i soffan å gosade å sen när klockan närmade sig tolv så gick hon å jag ut å kollade på alla raketer .. Här i stan behöver man verklgien inte köpa några egna då man ser såååå mycket ändå ..
My hon skakade av upphetsning å prick Tolv så pussades vi å kramade om varandra å önskade oss ett gott nytt år ... Sååååå underbart mysigt .. inget slår detta tror jag .. va fan är en fylla i jämnförelse än en stor stor  kram å en puss av människan man älskar mest .. Så söt va hon lilla snurpan .. det gjorde hela min dag .
Älskar verkligen mina barn över allt annat å den som tror något annat kan ju gå å gräva ner sig ..
Visst det är jävligt tufft vissa gånger å många gånger man bara vill ge upp men sånna hära tillfällen får en att vilja kämpa å vilja ha det gott å vilja ge dom det dom behöver allra mest .. Kärlek å ett bra liv ..
Visst det hade varit mycket enklare om man hade varit två men nu är ja fan inte två utan en å det är ju som dom säger Ensam är stark !!!!!!!!!!!!
That´s ME

Så ja mitt nya löfte till mig själv är att göra så gott ja kan i alla lägen ..
å tack underbara nina för att du är en sån god människa som bar gör en sån sak .. du vet vad jag menar ...skönt att det inte behövdes men tack i alla fall å tack kära mor ... love ya !!
Nej nu blir det sängen .. kanske blir mer blogg framöver .. kanske man skulle ta tag i ,,, hmm ja både ni å ja skulle ju bli förvånade om det skulle ske .. men men who knows
Kram kram å baj baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0