underbar kvällnatt

I måndags så va ja å hälsade på Fridus och kollade på det nya förvärvet .. Så söt så söt med alla veck ..
mycket trevlig hund måste jag säga .
Å såvatt jag hel fast för hennes norska skogs katt som hemskt gärna får flytta hem till mig ;-)
sen så blev det som så att My fick stanna kvar där å ligga över hos dom . Hon blev sketa glad
Hon gillar ju dom jätte mycket . Så dom mös med Pizza å gos i soffan

Sen så åkte ja till mor min en sväng men givetvis glömde jag pappret jag skulle scanna hemma så det blev en kopp kaffe å sen bar det över till Oaklake city .. Till min "fru"
Sen så va vi bägge två svin hungriga så det blev ett besök på Tico Tico .. och till konsum ..He he vi hade väldigt roligt å min bil fick konstiga tics när jag hade en saab framför mig .. Hmm ford å saab kanske inte går ihop ..ha ha ha vem vet ..
Sen stannade vi till på video affären å köpte massa gottit godis å hyrde en skräckis .
Ja mena vi va ju tvugna å passa på när vi hade sällskap av varandra . Annars kan inte jag kolla på skräckis i alla fall =/
Eftervi ätit så slängde vi i färg i håret på henne å det blev kanoners kanon snyggt Bättre än förra gången
Sen hade vi en sjukt rolig kväll/natt . Fasen kom inte i säng förrän vid fyra fem tiden
Å ja skulle upp vid sju då ja skulle hämta Tösen  på morgonen . Men ja vaknade å kom i väg utan beskymmer
My hade haft en mycket trevlig kväll å sovit som en gris

Igår va ja ut till mor å hämtade mina däck vilket visade sig vara en besvikelse ,, Trott att det varit fyra vinter däck men det va det ju inte två utav dom va i alla fall .
Men men åkte i väg med dom till en kompis sen vatt det Pizza där å trevligt sällskap å sen åkte vi hem . Mös lite i soffan å tjöta som vanligt
Men ta i trä vi kom faktiskt i säng i lite bättre tid i natt :-)
Nu så sitter ja å tar mig min nmorgon kaffe å ska åka upp till läkaren med My
Ska bli spännande å se vad dom säger
Sen blir det en tur å bli lite ompysslad =)
Pöss Pöss Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0