Huuaaaa

Usch ja .. gårdagen resulterade i en resa till Göteborg å tillbaka En kompis skulle upp å kolla på en bil men det blev inget köp .. klåpare som inte kan säga sanningen om saker å ting
Blev en fika på Burgerking där han träffade en gammal kompis . Felix va me å han slukade en portion med chiken nuggets det gillade han verkligen . Hur mys som helst hade han det i bilen han fick ha min telefon å lyssna på musik det gillade han verkligen å givet brolle fick va me med .. My va å lekte med en kompis hela dagen å dom hade varit nere på stan å lånat böcker å hyrt film å köpt godis
Hon hade verkligen haft en kanon dag å va sååååå trött när ja kom å hämtade henne =) mitt lilla hjärta
På vägen hem så blev vi bjudna på en middag hos hans pappa å sambo .. Jätte gott va det . Det behövdes då ja inte ätit mer än en macka på hela vägen . Fan har ingen matlust all spå dagarna men så kommer det på kvällen som fan .. Det är ju verkligen inte bra alls Hmm mysko min kropp är
Nu sitter ja här med världens huvudvärk å väntar på att treon ska hjälpa så ja ska ta å hoppa  i säng medans Felix vilar lite
Haft mys sällskap igår å i natt å det va hur trevligt som helst ........ Inte alls dumt om man frågar mig !
Nej nu ska ja gå å lägga ihop mina blå en stund tills Fille vaknar
Bye bye
Å ha en underbart bra dag i dag på alla hjärtans dag .. Min dag kommer bli kanoners Säkerligen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0