hmmmm

japp dagen igår bestod av att bara vara helt väck ... gjorde inte mycket alls .. Bara låg å va ute ett par vändor med Brolle

Va sååå trött å hade sån djurisk huvudvärk ..  hatar verkligen sånna dagar .. Inte ofta dom kommer

I dag är en sån dag då jag är sååå rastlös från det att jag öppnade mina ögon .. Ingen ro alls i kroppen
Tyvärr har jag fått ta ut min piercing och det gillar jag inte alls Stör mig så in i helvete VILL HA DEN DÄR !!!!!!!!!!!!!!!!!
Saknar den... den fattas min kropp ÅNGEST ja kan man lugnt säga .
Men ska vänta till en har fått hem ett par smycken så jag kan göra om det igen
Det ska jag bara ha där utan tvekan
Just nu vill vill vill jag bara ha !!!!!
Sjuk dag ja mm
märks att jag inte brukar ta det så hära lugnt .. Blir så otroligt rastlös av att inte ha häst ..
Fan satt å kollade på barnkanalen igår å bröt ihop satan när jag såg ett inslag i hoppning .. Ahhh vill ju sååååå gärna Bara åka ut till stallet å känna det underbara lugnet ,,, det har jag inte kännt sen hon åkte
Mitt hjärta skriker verkligen  ! Suck
men men jag har ett bra liv ändå .. Har såå många funderingar som jag vill ha igång
Får jag som jag vill å allt går igenom så kommer det bli finnemang
Stora förändringar men bara till det bättre Visst en sak oroar mig men jag är så illa tvungen om det ska ske några förändringar i mitt liv !!!!  och det SKA det göra
NU ja tack !!!!!!!!!!!
nej  nu ska jag gå å göra i ordning mig å åka lite bil

Kommentarer
Postat av: En gammal vän

Hej!



Trevlig blogg du har här :-D



Ska titta in lite oftare



- Lola

2010-02-15 @ 20:32:58
URL: http://banana.munki.se

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0