Hmm

hmm ja vad har jag gjort dom senaste dagarna ..
Mest varit hemma å tagit det lugn å myst med trevligt sällskap vilket har varit väldigt avkopplande tycker jag allt
My har varit i skolan och i dag så har dom varit å åkt skridskor . Det gillade hon verkligen gjorde iordning mat låda med lite gottit i å extra kläder så hon inte skulle frysa hon vatt ju hel nöjd när jag va å hämtade henne på skolan sen =)

Igår va ja å My å tog en snabb kopp kaffe hos min darling ... en snabbis för my skulle hem i säng . Hon somnade hur snällt som helst

Kan ju snacka om att jag börjar bli riktigt rastlös .. fan hatar detta med att inte ha häst . Sjukt jobbigt på kvällarna då man brukar åka ut å kvälls fodra å alles . eller ja bara åka ut å borsta av henne
Usch har inte fixat att höra av mig till henne men känner verkligen att ja måste åka ner å hälsa på henne
Sakanr henne något otroligt mycket .. sanslöst att en häst kan krypa in under skinnet så in i bäng som denna tålla gjorde . Fan suck å ve .. !!!


HAr hittat en piercing som jag ska göra en Dermal anchor.


två sådan ska ja ha på ett ställe sjukt snyggt
ska bara hitta en som kan göra dom
Ahhhhhhhhhhhhh    vill nuuuuuu
Eller så får jag vänta på att en ska lära sig å göra dom !
nu nu nu  nu

nej nu ska ja gå ut i köket å klämma lite
ha ha ha
Bye bye

Kommentarer
Postat av: mylle o naliie

Tjenare din bloggare :D

haft en nice dag eller? :D

2010-02-04 @ 21:21:23
URL: http://flumvideo.blogg.se/
Postat av: Lisa

Fin blogg..härlig header har du gjort den själv?

P.s.

Intresserad av mode? Kika då in på min modeblogg lucide.blogg.se. Där skriver jag om nya modefenomen, printdesign och annat som inspirerar mig som modetextil studerande...

2010-02-05 @ 09:24:15
URL: http://lucide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0