Japp japp nerver va det ja !?!?!

Ha ha ha ja det har jag inga som är av stål i alla fall . Skit nervös vatt jag denna gången oxå .
Första matchen så visste jag att jag skule åka på däng för att jag mötte en av våra hemma spelare som är mycket mycket duktigare än mig . Så ja den loosade jag . Nästa match fick jag spela mot en tjej .. vi va två tjejer i hela klassen . Roligt å faktiskt så vann jag den . Jätte roligt hon vatt as sur men det bjuder jag på Hon hade dock tävlat mycket mycket mer än mig men va inte så värst duktig .
Så en av tre matcher vann jag . Inte illa pinkat av mig som va JÄTTE nervös . så nästa gång hoppas jag det kan bli två vunna matcher än en .. he he får gå varsamt framåt
Ozzy som jag mötte i första han blev tre i klass tre å trea i kalss två så ett sort grattis till dig min vän ! =)=) jätte roligt

Lördags kvällen så va vi kvar där å drack ilte öl å tjötade skit å spelade lite mera biljard MYCKET trevligt måste jag ju få lov å säga ! Lite smått berusad å sen va vi tvugna å ge upp för kvällen då Ozzy som ja delade hotell med skulle upp å spela dagen efter .
Kom ju snabbt underfull med att jag kunde ha vatt med på söndagen oxå då det va många som spelade iklass tre som va med även där .. Hade varit roligt å sett hur lång man kom .. diock har jag ju inga större förväntningar av mitt spelande nu då det itne alls går bra så sätt.
Behöver träna träna träna å träna lite till .. vill verkligen komma nånstans med biljarden då det är fruktansvärt skoj
En JÄTTE sen dag blev det i söndags så jag kom till stan å lämande vännen vid ett nån gång tror jag det vatt å sen hem å slänga sig å säng .
Huuua va trött jag vatt dagen efter men det va det helt klart värt på alla sätt å vis

Det va en mycket trevlig vistelse i Malmö som jag gärna gör om igen

I dag har det heller inte gått i många knop men inte så hejdlöst trött i alla fall
I går va det min sons födelsedag han blev tre år . . Jisses säger jag bara va tiden går . Mitt lilla hjärta kommer i dag å ska stanna tills på söndag vilket ska bli jätte mysigt å få ha han en längre stund
Nej nu ska ja gå å ta mig en kaffe men ha det underbart !!

Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0