I dag är en bra dag

Känns som så i alla fall ..
Sakanden är stor men ja skönt ändå å slippa honom !!! Så hörrni .. köp aldrig en hund i från Great Aslan ... som en i min närhet tolkar hans kennel Stort Arsel HA HA HA HA du har ju sååååååå rätt.
Garvar ihjäl mig eftersom du har sagt det hela tiden =)=)=)

synd bara att man inte kom på att det stämde innan
Men men .. många som tycker som jag . å fler lär det helt klart bli

Nej nu är han ur mitt liv å jag mår faktiskt bra !! 
 
Nu så snart får jag lite kaffe besök å sen så ska jag hem till min mor å låta brolle få dra lite pulka med barnen så han blir lite trötter =)  En riktig hund pulka
Sen så ska ja la till biljarden en sväng å se om ja kan spela lite sen i kväll blir det mys mys ala mys =)=)
trevligt trevligt

Nej nus ka ja ta mig en varm dusch lite frösen men glader i dag ändå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0