usch vill inte vara sjuker

i natt har jag legat å vridit mig å vändt mig å varit totalt skogstokig på dessa jävla fisk måsar .. jag verkligen hatar dom .. Dom gör absolut ingen nytta här på planeten så ja tycker vi lätt kan utrota dom ... dom skriker å skiter ta mig fan överallt .. USSSCCHHH
Under hela natten så försökte man soman å så fort man slumrat till så kommer den en mås jävel å skriker till precis utanför fönstret som jag bara va tvungen att ha öppet för ja va såå varm . Hmm ja ja då va man klar vaken då ja .
sen så när man väl hade somnat till nån gång så vaknar Felix å han kunde heller inte somna om så vid halv fyra satt ja uppe med honom å bytte blöja å så .. sen försökte ja lägga honom i min säng å han somna om i alla fall men ja lyckades inte för dessa jävla måsar ...

Så nu i dag är jag som en zombie med feber . Treon dämpar den ganska bra faktiskt men man känner ju att man orkar ju ingenting typ ,
Jessica skulle komma i dag men just nu har ja inte hört något om hon kommer eller ej så vi får la se vad som händer senare . Hade varit skoj å få träffa henne igen .

Å nu är lille mannen vaccinerad å klar för utställningen .. ska bli sååååå jävla as roligt å få träffa dig Katta ..saknar dig som fan ska du veta .
vill inte att det ska vara så förbannat långt i mellan oss så vi inte kan åka så ofta som vi vill .
hade ju varit skit smidigt om det kanske hade varit på andra sidan stan ..
men men nu är det ju inte det .
Så nästa helg får ja träffa dig det glädjer mig =)
Nej nu ska ja gå å försöka få till mig lite så ja kan försöka se ut som en levande sak i dag .. sen ska ja iväg å hämta mymy på skolan .. vara hemma ett par timmar å sen till skolan igen för dom ska ha ett Vår uppträdande där i kväll . ska bli såå skoj å få se henne sjunga . Å hon vatt ju hur stolt som helst att mormor skulle följa med  =)
lilla snuttan hon har blivit såå stor å tiden har verkligen sprungit i från en .. känns som om att det inte alls va längesen hon va liten å åkte vagn typ  ..

I misses you my darlingar .. Love you Pöss å Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0