Sjuker =(

Nja inte riktigt sjuk men förkyld är jag .. å lite feber tror jag allt .. Känns som så i alla fall

I dag står det vet på agendan . Jag ska vaccinera honom inför utställningen .. hade ju missat att vaccinera honom för ett tag sen .. Hmm inte bra Men men nu får han allt han ska ha även kennel hosta . sen ska han inte har förräns om ett år igen då blir det ju bara kennelhostan
Sen efter ja varit där inne med honom så ska jag hämta felix eller ja vi ska mötas där rättare sagt så ska han vara här tills på fredag
My har varit hemma denna vecka för hon varit sjuk med feber å vrål täppt å hosta . Hon är ju måttligt glad på mig just nu kan ja lova .. inte glad nånstans .
Just nu sitter ja å tar en kaffe å funderar på vad ja ska hitte på .
rikard står i duschen å han ska åka hem sen för han ska packa å dra i väg till fjällen sen .. hmm hade varit riktigt gött å följt med . Kommer vara lustigt då vi umgåtts ganska mycket å att han inte kommer vara här . Han är ju borta ända tills på söndag . även om vi bara är kompisar så vänjer man ju sig vid hans sällskap å galenheter ...dumt men roligt ja !
Nej nu ska ja ta å gå ut med hundet en sväng sen får ja se vad det blir
Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0