oj oj oj vilken mysig lägenhet . trivs redan

ja det gör jag verkligen å my är helt lyrisk när hon går här ..My har redan blivit bundis med grannens grabb som är lika gammal och som hon kommer gå i samma klass med sen när hon byter skola till ettan  =)=)=) 
känns som om vi bott här länge .. å allt är inte ens färdigt

Rikard å jag har flyttat en hel del  .. men det är mycket kvar som ska göras ..
massor åter massor  å jag är helt själv i helgen så ja ska ta å flytt städa å sen ska ja åka till tippen oxå å sen blir det till å försöka få iordning här hemma .
Nina va här å hjälpte mig att hänga in lite kläder å så .. skönt att det har kommit på plats .. he he ett par säckar mindre =) tack gumman
Mamma  va här en runda å hjälpte till å bar lite smått .. sen har ja å rikard slitet som djur .. igår så ringde min bror å frågade om ja inte kunde åka å hämta ett par ... ha ha ja drog till med den att ja visst kan ja göra om dom hjälper mig att tömma släpet .. ha ha å så blev det så min rygg fick vila lite .. Mor å Far kom förbi en sväng på kvällningen oxå för att bara kolla läget .. mycket trevligt 

sen vatt det hem å ta kvällen typ med en öl å ett par barcadi brezer . Underbart gott.. dom hade ja längtat efter å förtjänade dom verkligen
Sen vatt det ett varmt gott bad .. Jäklar va gott det va . Efter det så va jag helt död ..
klockan hade ju sprungit i väg till  halvfyra innan vi kom i säng . .sen upp vid nio tiden för å få i sig lite frukost .. Å givet så hade ja inte något kaffe hemma .. Morr
Men men en stadig frulle på mannagryns gröt å en kopp te sen så vatt det fart i oss igen
i dag har tiden bara sprungit i väg . så nu har ja precis varit å lämnat my hos sin låtsas pappa Hon längtade så nu innan hon åkte .. tjatat som bara den om honom nu det sistonde . lite jobbigt då hon inte kan vara där så ofta .
Hon älskar ju verkligen dom där ute i skogen .
Mös lite snabbis med Fille men jisses va gott det kommer bli .. ska ha honom från söndag till söndag nu .. ahh längtar =)=)=)
å dom kan vara ute å leka utan att man måste passa hela tiden för det finns staket runt hela gården
så ja hoppas det blir fint väder så dom kan vara ute å jag kan vara ute i trädgården å fixa .. Lite å göra då

nej nu ska ja gå in i duschen sen så ska jag fortsätta här å röja . men nu tar ja ledigt från bärandet tills i morgon .
Ha en trevlig kväll  det ska ja ha .. ska bara gå här å mysa å packa upp allt =) mys pys
Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0