Oj fan va tiden går !!

Hmm jo tiden har gått som fan nu det sista tycker ja .. har dock fortfarande inte slutat att röka men är på god väg .. I dag så har ja varit te hos mor min å tvättat bilen å tjötat lite skit ..
Hästen som verkligen stulit mitt hjärta har kommit å jag är sååå glad så ni anar inte . Hon är ju bara så underbart vacker att titta på och dessutom helt underbar att rida . Ska verkligen bli hur roligt som helst sen när vi kan åka i väg på lite träningar å så .
men nu ska hon komma i gång mer å sätta lite fin fina muskler . Har i kväll varit ute en sväng å mockat å tagit in henne  å myst å kört lite ledarskap . Hon förstod va ja mena men godis va riktigt gott.. he he
I morgon tänkte ja plocka fram lite bommar å lägga på marken så hon får trava lite över . ska bli skoj
Nej nu ska ja ta ett varmt bad .. fryser som fan .. sen blir det sängen !
kram kram allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0