Ahh så gott ..

japp hö spån å allt ska fixas i morgon .. pratat med stallägaren å häst ägaren så På lördag eftermiddag kommer hon in rullandes .. Ska bli såå skoj verkligen .
Jag hoppas över alla gudar å drömmar å ja allt att ja kan fastna så för denna donnan som jag gjorde för Caprice Där smalt ja full ständigt .. Saknar henne som fan .. 

I morgon ska ja packa in allt i bilen å sen blir det till å åka ut å köpa lite spån balar så hon får fint i sin nya box ..
Sen ska ja hämta eller få hem kört hö .. hoppas ja kan hitta en kärra .. eller om bonden kan köra dit det en gång

Ja i dag har ja annrs inte gjort så mycket . tagit det soft hos monica .. dagarna har en förmåga att springa förbi nu ändå även att man väntar så in i bäng ..
Rökandet i dag har gått bra har bara rökt två cigg
**STOLT **
Så ja tror ju att ja kommer fixa detta inte lätt kanske men ja ska jävla göra det ..
Finns inget som ja ska ge vika för nu .. hon kommer ju nu allt klappat å klart å nu så ska ju en kompis till mig ta boxen brevid så det kommer ju bli skita skoj .. Längtar som fan nu kan ja lova ..
nej nu blir det ett varmt bad sen sängen tror ja eller ja kanske tvn
Natt natt i alla fall .. baj baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0