Min älskade !!!

Jag jag är då helt upp över öronen kär kan jag lova å lite till .....
Så underbart

Ja hon förgyller min dag .. Är ja lite depp eller dylikt så räcker det med att bara åka ut till stallet så gör hon mig sååååå glad igen . Vill att hon alltid ska stanna hos mig .

I helgen va jag ute på lite partaj med Frida å ett par andra hade verkligen skita skoj .
Va på dildo party vilket jag kom väldigt sent till men men thats me =) fan kommer alltid sen till party när ja ska ut .
Men men så är det nej nu ska jag byta om å åka ut till stallet å rida både min å Monicas pålla.
Ha det så gott . baj baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0