Kväll!!

Japp det är det nu å jag är hur sliten som helst .. håller nog på å bli ordentligt sjuk
Har i dag möblerat om hela lägenheten så nu tycker ja faktiskt det ser riktigt bra ut =)
Sen nu i eftermiddag kom Felix å Nu för en stund sen så va vi ute i stallet å fixade å släppte in dom
Fan känns som om ja glömt något viktigt men kan inte för mitt liv komma på vad det skulle vara .
Men men nu ligger barna i säng å sover å ja har skalle bank å trött å ont i näs tippen .. jävla snor som ska rinna så förbannat så ja har skalat av halva näsan känns det som bara för att man snyts sig ONT
I morgon blir det nog rally om ja är piggelin . Går ju här runtomkring å det är ju en tradition å åka å kolla .
Så ja det va dagen i dag .. Pållan fick stå i dag gått hela vecka så nu får hon lite ledigt å vila lite .
Nej nu ska det bli soffan för min del med täcke å en kudde Det gillar ja ...bara hoppas på att det är något bra på tvn =)
Baj baj på er allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0