¨Ja då har helgen oxå gått förbi

med en jäkla fart .. I fredags så va ja å lämnade my lite tidigare . Sen bar det ut till stallet å red lite . Va inget bra underlag å rida i paddocken då när det hade regnat så förbannat . Lite synd att det ska bli så men får väl ta å rida ner till ridhusen nån dag å kolla läget där nere :-) har ju inte alls låpngt till ett större ridhus än det vi har hemma . Travade henne lite över bommar och det  gick bra så sätt men hon gillade dock inte underlaget så det va bäst å ta det lite lugnt .
Kommit fram till i alla fall att jag hatar syntets sadlar Bläärrr .. nejtack .. tackar vet ja vanliga lädersadlar,,,,,
Så nu ska jag försöka byta ut den jag har till henne nu . gillar verkligen inte den . Får inget skönt säta i den alls far runt som en jäkla snorloska å lite till . Saknar min andra sadel jag hade till Caprice den va riktigt skön kan ja lova :-)
Men men Annars så i fredags så va jag å ett par kompisar ute .. Först satt vi här uppe en sväng å sen gick vi ner på stan . Men jisses va längesen det va när ja va ute .. Oj oj oj  det är ju verkligen inget för mig längre känns det som .. Huuja .. dansa är roligt men inte där där det inte finns dans golv..Men men man kan inte få allt här i livet .
Å hotellet en fredag det suger ju stenhårt å liute till .. Visst vill man verkligen känna sig gammal så ska man ju inte tveka att ´gå dit ..
Men men hem gick ja å SVIN kallt va det frös som ett as även att ja pälsat på mig .. usch fan neeee .. Inte min melodi ..
Ja ska nog fan allvarligt bli nykterist tror jag ju .. Så jäkla dåligt som ja mådde i går det är det fan inte värt . Visst jag hade roligt men fan inget roligt dan efter ..Nu som först i dag känner man sig som människa igen .
I går va ja å monica utev i stallet å tog in hästarna lite tidigare för dom frös .. Usch va det regnade å blåste . Så det va riktigt skönt för dom å komma in . I dag har ja täckat på henne litemer så hon ska stå i mot regnet lite mer men vi får la se vad det står i mot å inte .. Har ju bara öst ner hela dagen tycker ja ..
I går körde ja på litefolk å det va mycket trevligt .. Men så sjukt att en människa kan förvrida huvudeet p åen så pass som denna gör med mig .. Förstår det inte .. varför kan jag inte bara skita i vilket å bara skita i han .. Vill ja erkligen inte men det är nog kanske det bästa .. Men vad vet jag .. INTE ett jävla skit helt ärligt talat... !!! Men trevligt va det igår. 
Men tack Monica för en super GOD middag ...SPANX 
Nej nu ska ja glo lite tv innan det blir att hämta my å en stallet å gosa ltie med donnán Me like 


Baj baj på er å ha en lika underbart go dag som ja !!!
                                                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0