Japp då va det gjort !!!

Så himlans underbart .. Jag har börjat å jobba igen .. Fattar ni hur underbart gott det är å kunna gå till ett jobb eller ja jag åker ju .
Men ändå .. Så nu denna veckan från i tisdags så har ja jobbat . å sen har ja åkt in till stan å hämtat my sen ut till stallet
He he det är vad jag har hunnit med . Men jisses va pigg ja har varit ändå under dagen . Så jäkla nyttigt att lägga sig vid tio på kvällen !!!
Så i kväll är jag jätte pigg la mig i soffan å blundade fast ja va vaken en halvtimme innan jag åkte till stallet å jisses vad det lilla hjälper .
Gjorde inget särkilt i stallet utan bar mockade å släppte in Pållarna . my är inte pigg så det förvånar mig inte om hon ska te å bli sjuk.
Jag har ju varit förkyld nu i ja kanske två veckor men inte brutit ut på mig så det är la det hon har fått .. Mitt är kvar då jag haft feber å skit nu men ja kan ju fan inte vara hemma första dagarna .. Funkar ju inte .
Annars så händer det inte så mycket i helgen kommer Felix å Teijo ska skos i morgon .. då åker vinter sulorna på
Gott för henne sen när snön väl kommer
Nej nu ska ja äta lite pasta kassler sallad med feta ost sen blir det sängen ..
Kram på er å bajbaj // Beata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0