Sol Sol Sol Underbara sol

Har nog fan bara sutiit i solen hela dagen i dag å har GARANTERAT bränt mig som attans ... hmm kommer ju sen men men det tar jag fan så jag får lite färg nån jävla gång
Just nu är jag inne hon monixx å har lapat sol på hennes altan här me .. Ska ner på stan här sen efter bror min har kommit hem å se om ja kan hitta något snyggt smycke till Läppen ...ska ju byta ut det snart :-) Hoppas på att jag hittar det jag vill ha ;.)
Men men det händer la inte ..
Nu i går så målade jag klart allt det svarta å va tungen att kolla hur det blev med det vita å det blir ju bara såååååååå in i helvetes snyggt .. Kommer bli så KANON :-) :-)
Nej nu blir det en kaffe slurk å sen ner på stan ..
Kram kram allesammans ha det gott !
Baj baj // Gillbert

Kommentarer
Postat av: Maddis

Hoppas allt är bättre med Felix hörde av Jenny att han varit dålig.

Kramizz

2009-05-01 @ 21:41:59
URL: http://maddizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0