HUUUUUJA med stora bokstäver !!!

japp japp nu har ja gjort det å ångrar inte det för fem öre .. LOVELY
så jävla najs ...
He he ni får se sen :-)
hmm ja i dag så har dagen bestått av hundar å goda vänner så underbart trevligt
Å så fick jag mig en surprise av Ewa .. hon har anmält lille brolle mannen till Larv ... fatta ni nu vad jag längtar .. vill villvill vill NUUUUUUUUUUUUU !!!!
Ska bli så jäkla roligt .. he he blir JEnny å ja Bir å Bim :-)
menmen nu ska ja ta å krypa i säng .. Kram kram på er alla
Pöss

Kommentarer
Postat av: ··•♦ Monixx ♦•··

Jag la inte på täcken. Det är jättevarmt och skönt ute nu och ingen nederbörd alls enligt SMHI. är rädd att det blir för varmt för dem imorgon.

(Just nu är det + 10.2 grader ute här)

Natti natti!

2009-04-27 @ 00:07:07
URL: http://monixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0