Huuuja !!

Just nu sitter jag här tillsammans med min lovely ... å bara jäser .. har precis ätit en god mat bit eller ja sallad eller ja vad man nu kan kalla det GOTT va det i alla fall.. duktig är pojken min ..
Ja resan gick bra men inte fan fick jag på några sommar däck på min bil inte .. MORRRRRRRRR
ena däcket har gått sönder så ja det va bara att be Linuz att sätta på det som ja hade på sen innan å vara glad ....... blir sååå trött på mig själv att ja inte ha lagt in dom nu under vintern .. hmm lat JAAAA
men men får fixa ett par nya ja !
i morgon så ska vi åka till karlstad i sothoran å kolla på folkrace .. MYSSIGT det va ett bra tag sen ja va å kollade på det
Ahh längtar nu till första maj då min broder ska köra igen .. roligt roligt
å vet ni den tionde maj närmar sig med storm steg ... jisses vad ja längtar ska ni veta Lille mannen blir stor nu jue första offeciella utställningen .. Huuuuuja va nervös jag kommer att vara oj oj oj oj
  MIn lille ponke !!!



Nej nu ska vi ta å gå ut en kvälls promenad så dom får natte kissa lite !
Pöss Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0