Hmm ja helgen å dagen har å är underbar !!!!!!!!!!!

Ahh ja vart ska jag börja ..... I´m soooo fucking in love !!! Ja det är helt sjukt men så känns det i alla fal .... Vi har i stort sett bara tagit det lugnt ¨från det han kom .. Han fick ju träffa min bror + sambo å Loppan å det gick bara bra tyckte han å sen fick han en kopp kaffe hos mor dagen efter å träffa pappsen me .. Sen åkte vi ut till Äng å kollade på hans FIN FINA rally bil som ja vatt total kär i .. sä jäkla fin jue !! tio gånger snyggare va ju färgen när man såg den in real !
Å ja dagen i dag började med att vi försov oss å ja fick stressa igång som ett litet as å ut å mocka stallet ¨fixa allt s¨det va klart å sen in å hämta det sista .. å sen bar det i väg till Halmstad ! ! !
Åkt vovlo ner dit hämtade en lastbil å sen så lastade vi upp bilen på flaket å åkte vidae till Filipstad .. Allt gick kanon bra inga snutar å annat utan en smidig resa .. Men dock fick vi ju hjärtat i hals gropen när snuten kom bakom oss .. typ 100 meter tills vi va framme i skattkärr .. menmen dom stannade oss inte .. Vi va ju en för många  i lastbilen .. Pust .. tur vi hade !!
Sen grund lurade ja min älskade Jenny hi hi hi hi .... jag sa att Petriz åkte själv å att han skulle hämta mig på torsdag Mee n men det gjorde han ju inte å ja sa ju att jag va hemma .. Stämde ju inte riktigt då va utan när vi kom till filipstad så åkte vi förbi henne å Petriz sa att hon skulle komma förbi troggrillen å säga hej typ å sagt å gjort å gjorde hon det å gissa vem som satt i bilen då å gick ut ¨vinkade till min lilla älskling å ett glädje tjut kom det ju från gumsen .. ha ha ha ha lurad .. My har suttit å tjötat hela vägen om att få träffa jenny men så när vi väl kom fram å så... så vågade hon ju inte ge henne en kram skrutt ungen .. Men men nej nu är det duschen som väntar å sen sängen ååååå längtar tills ja få sovmorgon i morgon :-) Sötisen ska ju jobba i morgon så ja ska vara här hemma å umgås lite med Jenny som givetvis va ledig i morgon ...Gött Götttttt...
Summa sumarum så har ja haft en skit trevlig helg å mysig ¨ja .. allt ni bara kan tänka er !!
Puss å Kram Baj baj

Kommentarer
Postat av: Gissa Vem... Frida såklart

SÅ jädrans kul... hoppas du får en underbar påsk och att du får vara så där pirrigt kär LÄNGE!!!

PÖSS

2009-04-08 @ 08:37:31
URL: http://flickahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0