GUUUUUDDDD så underbart .. !!!

Min pojk kommer ner till mig nu här i natt å ingen är gladare än jag .... Vill bara skrika rätt ut .. att man kan fastna så för en människa är helt otroligt jue ..!! Aldrig varit med om dess like måste jag ju säga ...Helt sjukt !!
Jag har många gånger trott mig vara kär men detta slår allt kan jag lova !!!!! Å då menar jag verkligen allt
Så om två timmar så kommer ja få mysa å gosa Å sååååå som jag har längtat ....
Synd bara att henne ja delar han me inte kunde följa med redan nu .. Men fatta va gottit
Våren är här å Jag är kär å ja vad kan bli bättre .. Kärlek å värme är bara vad man behöver ;-)
Nej nu ska ja ta å kolla lite på tvn å fördriva tiden lite som ja hoppas går jävligt fort nu ....
Hi hi Livet Leker !!!!
Baj Baj

Kommentarer
Postat av: Jenny

Va då inte kunde följa me??? Är de nån som har frågat ELLER???? nej.. han bara DRAR..UTAN o säjja ett ORD :@

2009-04-05 @ 21:30:57
URL: http://stridsgudinnan.blogg.se/
Postat av: Kinna

Fy attan vad taskigt, men det manliga könet är ju sådant. hihi Jag tror ju att du är varmt välkommen fast de glömde att fråga. De har nog fullt upp med att tänka på annat. hiihi Elllllllerrrr hhhhuuuuur????

Hade

2009-04-05 @ 22:50:13
Postat av: ··•♦ Monixx ♦•··

Hahaha, jag undrar vad de har fullt upp med.. host.. men nääää, förlåååååt! hihihi :-D



;-)

2009-04-07 @ 00:25:59
URL: http://monixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0