Usch ja helgen ja

hade ju tänkt att ja skulle jobabt hela helgen å blivit färdig med det jag hade men ack så fel så fel jag hade ..
Va me Frida å tog ett par öl å blev så jävulskt bakis dagen efter så ja va inte människa förräns i dag .. fy fan säger ja bara ... Aldrig mer

I dag har ja fått lite gjort i alla fall men inte ens hälfen av vad helgen skulle avverkat ... fy vad dum man kan vara usch å fy
Va bort till stallet å red ut en liten sväng med Frida innan S skulle komma med barnen ..  Det gick bra så länge Frida va me med sin häst men sen när ja skulle ner till volten själv så va allt livs farligt kunde naaaaadddaaaa å va jätte löjlig så det va bara att rida hem igen tråkigt men sant . va ingen ide att försöka få något gjort med honom i dag

Usch hade en sån hemsk dröm i natt .. Min älskade Felix fanns inte hos mig  han va borta ... fy va hemskt det va har inte kunnat släppa den drömmen på hela dagen .Men nu är min illbatting hör hos mig å låter mig inte blogga Vill INTE alls att ja ska sitta här nu så det kanske kommer mer sen när han sover ;-)

Kommentarer
Postat av: Jenny

SAKNAR DEJ GUMMAN!!!!!!

2008-10-13 @ 21:58:00
URL: http://stridsgudinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0