Suck å suck å suck

Jag fattar inte hur fan folk tänker egentligen ..
Usch blir så trött så det finns inte
Jag har gått å funderat å funderat gällande Felix å hur vi ska lösa allt med honom ..
Så som det är nu vill pappan då ha varannan vecka och uppe på det att han ska ha två dagis att slussas i mellan .. Jag tycker faktiskt att det är helt fel att behöva skickas hit å dit fram å tillbaka hela tiden å inte veta alls vart man hör hemma . Pojk stackarn är ju bara ett år om en månad
Jag hade lätt velat haft honom hemma hos mig på hel tid å att han fick åka till pappa varannan helg men det går inte han med på alls å jag förstår honom å då sa jag för att allt skulle underlättas för FELIX skull att han fick vara hos pappa på veckorna å vara hos mig varannan helg
Då är fanskapet så jävla dum rent ut sagt att han kläcker det    "att det gör jag bara för att jag tycker det är jobbigt att ha felix "..
Finns inte en jävla chans att jag tycker det är jobbigt att ha honom utan tycker det är synd om Felix att inte ha en fast punkt nånstans här i livet utan fara som en jävla vante . Då för att tänka på Felix å inte mig . Jag skulle verkligen må SKIT å lite till om jag skulle besluta mig om en sån sak men JAG GÖR DET FÖR FELIX SKULL INTE MIN .. Klart som FAn att jag skulle vilja ha min SON helt själv utan att blinka å inte fan tänker jag lämna honom där så steve kan tro att jag gör det för att jag skulle tycka att det va jobbigt ...Då skulle ja ju för fan inte ens haft min stora flicka som är tio gånger värre än va felix är i bland

Han vill verkligen få mig till att bli så förbannad varje jävla gång det är något .. Men visst vill han att det ska gå genom rätten å skit så tänker jag inte ge mig en tum på att släppa min pojk i från mig . Älskar honom å vill verkligen att det ska vara så här .. Fan jag hade nog fan hellre levt ett liv tillsammans med steve för å slippa allt jävla helvete .. Hellre att jag har ett helvete än att barnen ska ha det å inte veta vart dom hör hemma någonstans FAN FAN FAN är så jävla arg just nu så ja skulle kunna göra något dumt ...usch vill inte

Vill bara bort från allt fanskap å slippa tänka på skiten Vill att min son ska ha det bra !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Nä bara så ni vet ja föder ju en son som jag inte ens vill ... UUUUUUUUSSSSSSSSSSCCCCCCCCCHHHHHHHH

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tänker på dej gumman! Finns här om du behöver mej!!!! bara att slå en signal!!! Pöss

2008-11-19 @ 22:14:50
URL: http://stridsgudinnan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fy fan va allt ska krångla hela tiden!!

O hur kan nån vara så j*vla dum att den tror att man frivilligt skulle lämna bort sitt eget kött och blod för att det skulle vara "jobbigt"?!!



Tur att någon av er tänker på barnens bästa, de verkar ju INTE fadern göra :(



Lider med dig som har dessa hemska beslut!

Kram

2008-11-19 @ 22:48:02
Postat av: Katta

Ojdå, inlägget ovan var från mig =)

2008-11-19 @ 22:48:40
URL: http://www.freewebs.com/amstaff-gaia

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0