Ja nu har det varit mycket ett tag

Men nu börjar det lugna ner sig avsevärt ..

hundarna trivs som fisken i vattnet å Hästarna mår kanoners . Har dock inte ridit så mycket nu för att det varit så mycket Sist jag red så vatt jag ju av kastad .. så vi ska gå ner å ha kosse träning . Vi får la se hur det lyckas annars blir det att ställa en ko i hagen till henne =)
My har i dag börjat sin nya skola och dom va såå välkommande. Hon fick kolla runt å så fick hon sin nya plats  =)
Hon hade fått ett paket från sin gamla skola som önskade henne lycka till sååå gulligt .
Just nu sitter jag å tittar besviket på mina fönster som jag putsade igår kväll å dom blev inge alls bra !
Men men måste ändå ta dom en gång till sen för dom va allt annat än rena när ja gjorde dom rena igår ... Huuua
har två rum kvar som ja inte vet hur ja ska ha det i .. så nån får gärna komma hit med tips å råd =)

Nej nu ska ja lägga mig i soffan å ta det lite lugnt med en kopp  kaffe =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0