Scharlakans feber å Piss väder ....

Usch ja det har inte varit så himla roligt här den sista tiden .. I söndags så va vi å kolla lite på ränneslätts loppet då min ena bror körde ... va där med bägge barnen ..My verkade bli hängig redan där å ville lägga sig å sova i vagnen som hon aldrig vill göra annars ..he he lite förstor för vagen dock .. sen efter det så gick vi upp till husbilen som linu å dom lånade å där ville hon lägga sig å sova en stund .. Sen efter allt va färdigt så fick hon åka med morfar i husbilen vilket hon gillar :-)
När hon kom hem till mormor å morfar så gick hon in å där på hall mattan la hon en fin lite spya .. Hmm så typiskt att det ska hända där å inte hemma tex .. så ja det va bara att åka hem å febern kom å ja hon mådde inte alls bra .. sen så i förrgår fick hon massa prickar på hela sig å då åkte vi in till farbror doktorn som fick konstatera att hon hade scharlakans feber Då va det penecilin =( vilket hon INTE gillar kan jag säga .. hade fullt schå å få henne det ..
Men nu har det gått bättre så i dag bad hon tom om att få sin medicin :-0 ja jag vatt hur förvånad som helst men det smakar ju gått när man blandar ut det i en gegga med oboy ...gött gött .. Inte nyttigt men gott ..
Annars så har det inte hänt så mycket varit hemma å haft det tråkigt mest om my får säga sin del .. Nu i helgen ska hon åka till steve vilket hon verkligen ser fram i mot .Nästa vecka är det ju höst lov så då är hon hemma då me . Men då kan hon ju vara ute å leka med sina kompisar i alla fall

Varit ute i stallet å ridit lite .. har ev hittat en sadel som passar henne som ägaren oxå tyckte va bra så nu ska vi bara se om hon ska köpa den eller inte .. Håller tummen på att det blir så för jag trivdes som hundan i den

Fan att jag inte har råd för i sånna fall så hade jag åkt upp till säffle i helgen å mh-testat Brolle mannen med sina kull syskon .. men det är ju så typiskt att man inte har råd ..
Ahhh fan vill jue
Men men blir till å vara hemma å invänta den sjunde Nov då blir det här hemma i stället
Nej nu ska ja ta å koka en kopp kaffe till .. jag har minst sagt lika tråkigt som my jag .... vill att det ska hända något roligt nu !!!!
Baj baj på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0