Mitt hjärta.................................

varför ska man hitta den perfekta karlen för ..  allt som han säger gör är finns hmm ja ta mig fan tom när han sover så duger han !!! blir tokig .. varför ska just jag fastna för honom för
Har sagt till mig själv såååå många gånger å titta bort å inte känna å vill inte känna heller men ja kan fan bara inte låta bli ..
Tänk att det kan finnas en sån underbart fin människa å att vi ska vara så lika i mångt å mycket,,
Jag trivs så jävla bra i hans sällskap så det är äckligt
skrämmande är det verkligen
Är som om ja kännt honom i hundra år
Till saken hör att han säger att han trivs å gillar verklgien mitt sällskap men vill inte ha ett förhållande
Jag vet detta då han  hela tiden påtalat det men varför ska man låta sig själv tro å hoppas
jag vet ju  .................
Usch vill ha han som vän å pojkvän ja alles men kan man verkligen vara kompis med en som man har så mycket känslor för ..
Jag tror inte det i alla fall men säger ja till honom att vi ska sluta träffas så kommer ja gå sönder .. helt ärligt alltså
Jag vet att jag får skylla mig själv men kan inte låta bli å känna så mycket för dig ..


finns mycket som händer här just nu å fan ska man vara så jävla dum för .. kan ju säga som så att ingen kan hata sig själv så mycket som jag gör just nu !
Fuck this

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0