He he nu får ni se resultatet =)

Helgen har varit sjukt skön .. har egentligen bara varit .. å fått lite stålla ryck så som att putsa fönster hos "polaren" ja det är komplicerat så ja kan inte bara kalla honom vän men det är han oxå samtidigt .. Ni vet ju vad ja menar...
Varit ute å fotat lite å fixat å bara varit allmänt soft

I går kväll så fick vi för oss att vi skulle grilla korv ute ... he he det va jätte mysigt .. satt där ute å tog oss en öl å sen väntade på att det skulle bli rätt glöd =)
Så gick ja in för å göra potatis mos och han la på korven när det va perfekt glöd .. hmm men bara det att den försvann på noll tid ha ha så det blev ingen grillad korv så sätt utan ja fick steka den inne .. men men tanken va super god å mysig framför allt ..Inte alla som grillar den 21 mars =)

Han har gjort som en fotölj med öl hållare å ljus hållare av snö .... jätte fin skulptur =)








Ja jag har fixat till mina öron .. Som dom flesta vet så har jag inte användt öron hängen å nu har ja äntligen hittat det jag trivs i som bara den
Är sååå jävla nöjd så det finns inte :-)
Är bara så jag !!
Visst svullnad ska ju ner å så men det tar ju sin tid jag va bara tvungen å visa er =)


så får höra nu vad ni alla tycker om det ??




Detta är höger sidan



Jag ska ha en stav till så jag får tre i rad på denna sidan men det får bli när denna har läkt


Sen så har vi varit ute å lekt i snön å bettan har åkt stjärtlapp.. ha ha ha
man måste ju vara ta vara på snön nu innan den försvinner =/ ska verkligen bli sååå skönt nu när allt smälter bort .

I dag åt vi en mycket mycket god engelsk frukost


Nej nu ni nu ska jag ta å sätta mig i min livsfarliga bil å försöka få hem den till min mor å far så ja kanske kan få den fixad nån gång ... gaaahhhaaa
Hatar verkligen att ja inte har någon bil  usch .. om man ändå hade pengar så man kunde fixat det lätt å smidigt
Nej åka va det ja
Bye bye

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej var ni hemma hos jelix o åt frukost? Tycker det liknar hennes kök.

Sen får du nog använda flytdyna när du ska bada så att du inte sjunker hihi

2010-03-21 @ 23:57:19
Postat av: Bettan

Nope vi va hemma hos rikard =)

Ja sjunker som en grå sten i alla fall ..

2010-03-22 @ 00:56:54
Postat av: sara

svar : hihi, kan jag tänka mig :D Tack så mkt!

2010-03-27 @ 10:40:48
URL: http://mehners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0