Oj oj oj

Hmm ja jag har legat däck sen i söndags typ ... tack snälla som hjälpt mig med både det ena å det andra
Har ju inte varit rörlig typ alls , men pappas tabletter hjälpte men man blir ju hel kajko i huvudet av dom ..
Sen blir man skit trött men kan  inte sova .. jätte lustigt 
I dag så har ja sällskap . mycket trevligt . Nina kom upp innan i kväll å¨gjorde mig sällskap sååå mys .
sen så kände ja mig ganska ok så ja trodde ja skulle följa med ut på en liten behaglig runda med hundarna
Brolle va faktiskt jätte lugn å det gick ganska bra förutom när vi skulle gå i en uppförsbacke .. då låste sig allt typ .. Inget bra alltså å ta uppförsbacke med dålig rygg ..
har ju inte så djuriskt ont nu som ja hade innan så lite rörligare är jag men ja hoppas det kan släppa snart orkar inte gå så här mer .
Jag tror ju med all säkerlighet att det är för att ja slutat rida då ja fått detta nu . man håller ju inte alls igång så mycket som man gjorde då . tänk va tiden går fort ..
men ja har fått två helt underbara vänner till i mitt liv .. Att man kan hitta så fruktansvärt underbara människor =)=)=) Ni berikar mitt liv som bara den .
Å Ninis du är bäst .. he he såå klockren va du i dag .. he he he great

I morgon ska ja besikta bilen å hoppas på väldigt få tvåor ..hmm men ja tror ju inte riktgit på det .. känns som om det kommer att plocka på en del ..
Sen ska ja göra en annan sak å sen blir det nog eksjö en runda =)=)
Fan ja ber alla högre makter att det ska lyckas för en speciell människa i morgon håller min tumme å ber så in i bäng =)=)=)
Love ya
nej nu ska ja ta å krypa ner i sängen å mys pysa lite
Natt Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0