Urrrkkkkk å lite ullrik

Ja det har dagen å halva natten bestått utav

I går kväll så va min mor å far så underbara å hade my å Felix ett par timmar medans vi kunde åka till vetlanda å kolla på FIN FINA bilar
Va ju lite hej å hå innan vi kom i väg men dit kom vi å jag bara njöt när vi va där ... underbart å se så fina bilar
Tog mig ett par öl å så hade vi med oss tre tjejer till .. Petritz körde å spelade..

Träffade Roland som jag fick åka å hämta ett flak öl hos .. så snällt så snällt .. Han va ju i Vetlanda å va ganska så runder om fötterna men men det ska man ju vara :-) Trevligt å  träffa han det va jue ett tag sen
Sen efter ett par antal varv så bar det hemåt tills tan igen å där va det typ sten dött .. Vi släppte av Emelie å dom å sen skulle vi åka hem ..

Hm ja då möter vi snut bilen .. ja ja tänkte vi hoppas inte dom vänder .. HMMMFFF ja sagt å gjort så vände dom .. Puls i hundra tjugo å en blås kontroll så släppte de oss.. gott .. tur att dom inte kollade lite under huven å lite annat kanske .. då hade vi fått traska så fint hem tror jag ju eller ja en fet böters lapp i alla fall...

Sen kom vi hem till Mor å Far å skulle hämta barna å när ja kom upp till Felix så hade han kräkits
Trodde bara det va att han hostat slem men så va inte fallet
Han har kräkits hela fortsatta natten på mig å säng å golv å på sig själv å ja .. Tom brolle smakade lite på det smaskiga så ja han är ju sitt vanliga JAG .....

.jag fixade ju inte riktigt all denna spya så ja det blev till å gå å prata lite med porslins guden Ulrik lite men men det funkar ju ..stackarn har varit helt väck här i dag .. va inte roligt å få lämna i väg en mag sjuk felix Han blev inte ens glad av å se Pappa ...

Hmm ja annars så har vi inte gjort så mycket lagade lite mat här innan å varit ute å gjort stallet å nu i kväll tagit in pållarna
Nu sover my å jag mår illa som fan så det blir la härligt här i natt kan ja tänka mig
I morgon om ja mår väl så ska vi nog sätta upp en hage till å sen måla lite kanske .. eller ja något av det i alla fall..
Dom får ju gå i den stora hagen nu för att Billy skiten har rymt ett par gånger nu .. det är ju mycket grönare å finare gräs på andra sidan så ja valde att dom fick gå å tugga i sig det nya fina gräset som kommit .. Men dom får fortfarande gå inne för det kryper ner som hundan på natten å då fryser dom jue .. Det vill ja inte !!
Men men Nu Mor har du lite att läsa..
Kram å sov så gott nu allesammans
Baj Baj

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag tackar för uppdateringen. Bara vi slipper ifrån spysjukan. Så håll dig hemma tills du är bra.



Hade

2009-05-03 @ 23:54:36
Postat av: Maddis

Vad tråkigt att ni är sjuka. Hoppas inte Felix smittat ner er alla allt för mkt. Nog illa att han ska vara sjuk.

Så krya på er nu å ha det bra.

Kramizz

2009-05-04 @ 20:23:15
URL: http://maddizz.blogg.se/
Postat av: Jenny

Du skulle bara våga åka på spysjukan!!! Ja lovar dej att ja släpar dej i håret te Skara!!!!!!!!!!!

2009-05-04 @ 22:47:32
URL: http://stridsgudinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0