Underbara SOL !!!!!

Ahh helt underbart har det varit här nere med sol .. fast sen så har vi haft fullt upp med flyttningen å allt packande .. he he stuvat bil å släpa helt fulla .. får nog inte ens in ett f...hår
Men nu är allt klart .. urstädat å utplockat å ja alles .. sååååååååååååååååå underbart gott så det finns inte ...Så nu går sista släpan till Filistad
Sen får ni dras med mig för evigt
Nu snart blir det fika för mors dag å för my my .. hon fyllde ju inte för så längesen ...så blir la kanske något paket till henne
Annars har vi faktiskt inte gjort så mycket . Jag har varit i väg till Boxholm å hjälpt mor å hämtat en husbil .. he he fick ju köra mors bil . men va fan hon hade ju så mycket obalans i bilen så det gick ju inte gasa alls jue ...
Kanon fin husbil .. vill oxå ha en hade ju varit så jäkla smidigt när vi skulle i väg allesammans .. bara å åk .. he he smidigt som fan
Sitter faktiskt ute på mors å fars altan å bloggar .. så gott fast tyvärr sitter jag ju i skuggan gick ju inte å se något när man satt i solen
Resan ner gick ju bra för utom att mitt ex cp:ar sig som vanligt för att jag inte var nere till klockan fem .. men till saken hör ju att vi har ju en avtalad tid klockan sex för hämtning å lämning .. å så kastar han skiten på mig för att den dumme fan i nte kan planera eller skaffa egen barnvakt utan fanskapet ringer till mina föräldrar å ber dom ha felix tills jag kommer .. Jag va ju nere till sex å hans jävla mor mötte vi så så jävla svårt va det ju inte till å komma klockan sex .. JÄVLA IDIOTER ... att det ska vara så jävla roligt att ställa till ett helvete för en sån liten sak ... fan vad jag hatar honom ... usch
Men men har varit helt underbart gott å få umgås en hel helg med lille sötisen .. han är ju bara såååå underbart go fille pille
Nej nu ska jag visst vara social .... men men baj baj så hörs vi när ja bloggar igen
PÖSS PÖSS

Kommentarer
Postat av: Maddis

Klart vi dras med dig för alltid...

2009-05-31 @ 20:24:31
URL: http://maddizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0