Ridning å tränings värk å öm bröstvårta :-)

He he he japp japp ni läste rätt är lite lätt aningens öm i vårtan ja .. he he he ja har piercat den .. ha ha ja som aldrig skulle göra det efter ja har ammat .. hmm vet ju hur jävla ont det gjore när man fick sår bara där .. men men det va faktiskt inte så farligt som ja trodde .. visst ont gör det men det gör fan tio gånger ondare å få ett sår där ... så japp japp blir å köpa en snyggve ring där sen :-)
I dag ahr ja varit ut till stallet två gånger .. en på möra å en nu i eftermiddags katta va me ut å höll mig lite sällskap .. Tack gums red även i går då hon va skita pigg men i dag så va hon lugnare å gick bättre .. så nu känner ja av mina ben som värker ganska så rejält .. I morgon blkir det bara en skritt tur i skogen tror ja .. sen får hon vila en dag tror jag ju ........
Hon verkar i alla fall trivas kanon bra lugn å stabil så sätt äter å skiter som hon ska ;-)
Men det som hon är lyckligast för är nog någon å humma i kapp med tror ja ju
får la se när hon ska till norrköping å betäckas .. Pratade även med stall ägaren i dag så hon kanske hjälper mig med utsläpp på morgonen så ja slipper åka två gånger per dag . Snällt snällt .
He he får ju inte förglöma att Katta satt på Caprice i dag å första gången på en häst på fem år .. Njaaaa jag kommer nog fan inte ens upp sa hon men ja måste ju säga att hon va jävligt vig i alla fall .. he he lite roligare va det när hon skulle ner från henne .. öhhhh hur va det här nu då ??!?!!?! !?
Men men ner kom hon å överlevde oxå :-)
Annars så har dagen bestått i att kolla på å lyssna på gräs klipparen å trimmern som gick för fullt utanför huset ..
Tack Jimmy för att du fixade en sådan :: Bugar å bockar ..
Darlingen va oxå super duktigt som klippte nästan hela gräsmattan .. men men efter jag har städat av lite här å donat ¨lite så har ja tänkt å gå ut å räfsa lite grannna så det som lagt sig reser sig igen å kan klippas om igen :
Jobb menmen det blir kanon fint sen
Fan glömde ju ta före bilder jue hade ju varit lite skoj kanske  hmmf
annars så har huset varit ett stående kaffe hak för mina darlingar ..hoppas det smakade å jag fick ju trevligt sälskap :-)
nej nu är det natta å ska fnuffsa kudde va på att ja har sovmorgon i morgon så ja ska sova LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGE å telen blir på ljudlöst :-) å du jenny ja öppnar inte mitt hak förräns vid ett kanske ... får gå in lite mer angående öppet tiderna senare ..
Pöss Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0