Men hallååååå

hmm bara två som varit inne å röstat på mig ..taskmörtar .. kom igen  nu å rösta på mig så ja kanske kan få bli veckans bloggare
Jag som underhåller ganska så många om dagen i alla fall ....
Nu under dagen har ja varit i stallet å släppt ihop henne med två andra å hon blev så glader sååå
Dom verkade trivas himlans bra i hop så det va inga problem
Sen tog ja in henne å borstade av henne å red en sväng medans my va å hoppade på en studs matta som stall ägaren hade .. Fick ju inte henne där i från ... typiskt henne jag måste köpa en sån dära till henne ... mutter
Sen har det blivit lite städning å promenad med Jenny hild å Dundra runt brukshundsklubben
Trevligt
Petritz har hållt på med gräset i dag me .. ska ut å kolla å se vad ja kan göra i morgon tror jag
Nu ska ja ta å äta lite chips å dipp med ostkrokar som dom säger här uppe
Ha det underbart
Love you Mor & Far and misses you



Ut sidan av huset med Jenny å My
Å Hilding


Står å kliar Caprice på gotte stället .. mulen blir ju sååå söötttttt


Nästan pussas med hild


Katta har precis blivit piercad :-) Nöjd kanske

Nej nu får det räcka för i dag men på återseende
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0