Jahopp ... småland i morgon

Japp japp vi ska ta å köra ner till smålandia i passaten ... fick låna den av hans mor eftersom han inte fått på draget på min bil .. ska köra saker till mor å så ska vi packa med det som ska med upp hit . Å så ska vi försöka hinna städa av oxå .
Å så på söndag blir det fika hos Linuz å Nina för mymy så ni som läser av mina syskon vet ju nu .. har även skickat ett mess .
Nu har ja precis kommit hem från stallet å värmer på lite mat sen gårdagen .. pasta å korvstroganof med sallad ..gott gott

Caprice gick verkligen som en dröm i dag men jäklar va ja kommer ha ont i morgon .. särkilt i röven .. hmmm sen va hon lite stel i sin vänster sida . måste komma på några bra övningar för henne så ja får mjuka upp henne där ..
nån som vill leka instruktör :-) :-)     Skulle jag behöva .
I helgen kommer Katta få ta hand om gumsan där ute .. å i dag fick ja reda på att jag fick en stall plats jämt utanför stan här på ridskolan .
Sen skulle en tjej i stallet höra med hennes son om han vsste om nån fölbox som hon behöver senare .. han är hovslagare så han har ju kontakter så sätt å år å skor även häråt .
Så där kanske man har en given hovslagare .
nej nu ska ja kolla till maten å dra upp my ur badet ..
Kram kram på er allesammans baj baj
ses i morgon mor saknar er !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0